Автоматизированные системы

InTEAM Діловодство (украинская версия)
Система - орієнтована на автоматизацію роботи підрозділів державного або комерційного підприємства, відповідальних за організацію діловодства, а також служб та відділів, які задіяні в документообігу.

Сучасне рішення документообігу

Таблиця формування ціни

Перелік основних виконуємих функції:
  • Реєстрація вхідних та вихідних документів.
  • Ведення картотеки документів
  • Контроль виконання доручень та завдань.
  • Організація процедури узгодження, візування та затвердження документів.
  • Можливість збереження оригіналу документа у цифровому вигляді.
  • Архівування документів.
  • Перегляд документів перед друком.
  • Автоматичне нагадування про терміни виконання контрольних документів.
  • Можливість створення шаблонів, типових для даної організації (підприємства)
  • Робота з внутрішніми, розпорядчими документами.
  • Формування та ведення відділу кадрів підприємства (організації).

Перевірена безпека та надійність системи:
  • Сучасні засоби захисту та шифрування документів.
  • Повномасштабні засоби ідентифікації користувачів.
  • Можливість створення особистих та групових грифів доступу до типів документів, безпосередньо до документу або його окремих частин ).
  • Автоматичне контролювання дій користувача з документом та його окремими розділами
Простота використання:
  • Використовується звичний та зрозумілий інтерфейс користувача.
  • Подання документів у звичному для користувача вигляді.
  • Можливість настроювання системи згідно вимог користувача без додаткового перепрограмування.
  • Систему створено згідно діючих стандартів та постанов КМ України.
Розгорнутість системи
  • Можливість роботи з Web-броузерами, клієнтами Notes та додатками Windows.
  • Можливість роботи з традиційними документами, а також з аудіо та відеоданими, графічними образами і т.п.
  • Можливість подальшого розширення кількості користувачів системи без додаткового настроювання та перепрограмування.
До складу системи входять наступні бази:
  1. “Вхідні та вихідні документи”(збереження, реєстрація, категоризація документів, розгляд та попередня підготовка)
  2. “Накази та розпорядження”,(збереження, реєстрація та попередня підготовка внутрішніх документів)
  3. “Контрагенти” (реєстрація підприємств та організацій, з якими виникають ділові стосунки)
  4. “Структура підприємства” - спрощена форма відділу кадрів.
  5. "Реєстрація звернень громадян" - збереження, реєстрація, категоризація документів, розгляд та попередня підготовка)
Система призначена для автоматизації діловодного процесу, і виконує наступні основні функції:
  • обмін документами між структурними підрозділами ;
  • обробку і пересилання документів;
  • контроль за їхнім виконанням;
  • облік та автоматичну чи напівавтоматичну реєстрацію вхідних, вихідних, внутрішніх документів, звернень громадян;
  • автоматизоване заповнення реквізитів, дат та інших ознак документу.
  • створення (внесення основних даних або сканування) всіх видів документів;
  • виконання оперативного пошуку
  • формування аналітичних і статистичних звітів.
Системні вимоги:

Для клієнта:
  • клієнт для настільної системи Lotus Notes на будь-якій платформі.
Для сервера:
  • платформа: Windows NT 4.0
  • додаткове програмне забезпечення “InTEAM: Діловодство”
  • пам’ять: 96 MB (рекомендовано)
  • HDD: 1 Gb (мінімум), рекомендовано 4 Gb
  • Додатковий дисковий простір для збереження документів

Наши партнеры

О компании

Компания «ПУЛ» существует с мая 1995 г. и специализируется как поставщик и разработчик программного обеспечения. Компания осуществляет работы по поставке, установке и настройке программного обеспечения (ПО) компаний-вендоров (IBM, Novell, Citrix и др.), а также занимается разработкой, проектированием, созданием и сопровождением прикладного ПО, информационных систем.

В перечень услуг, оказываемых компанией, входит аудит почтово-транспортных систем на базе Lotus Notes/Domino, а также приложений на нем. Для этого используются специально созданные программные приложения. Сервис услуг аудита направлен на проверку работы и конфигурации Lotus Domino, формирование рекомендаций в виде интерактивного отчета для проведения модернизации и улучшения работы Lotus Domino.

Pool+ InTEAM+